hotelu warszawianka
I. PRZEDMIOT REGULAMINU
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej jak również poprzez dokonanie czynności dorozumianych, w szczególności poprzez dokonanie rezerwacji i/albo zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w Hotelu. Dokonując czynności wymienionych w zdaniu poprzednim Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
2. Regulamin obejmuje wszystkie osoby przebywające na terenie Hotelu
II. DOBA HOTELOWA
3. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 w dniu wynajmu do godziny 12:00 dnia następnego.
4. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hote-lowy powinien zgłosić niezwłocznie w Recepcji hotelowej, w którym upływa termin najmu pokoju. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
5. Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy poza godzinę 12:00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu.
6. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynęła doba hotelowa, za którą uiścił opłatę.
7. Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju hotelowym w godzinach od 7:00 do 22:00.
8. Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju Gościa hotelowego po godzinie 22:00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój na odpłatne dokwaterowanie tych osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według ceny dostawki cennika dostępnego w recepcji Hotelu.
III. REZERWACJA I MELDUNEK
9. Gość hotelu zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji przed zameldowaniem dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość Gościa. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.
10. Na życzenie Gościa przebywającego w Hotelu z dziećmi do lat 3 możliwe jest wynajęcie łóżka/łóżeczka dla dziecka zgodnie z obowiązującym cennikiem dostępnym w Recepcji Hotelu.
11. Goście zameldowani w Hotelu w ramach pobytu mogą korzystać nieodpłatnie z: Aqua Parku, siłowni, sali fitness, sauny suchej, łaźni parowej, parkingu.
12. Pozostałe obiekty rekreacyjne oraz usługi świadczone w SPA są dodatkowo płatne.
IV. ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
13. Na terenie Hotelu dzieci w wieku poniżej 14 lat powinny znajdować się pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.
14. Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
15. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych i innych pomieszczeniach świeczek, grzałek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
16. Każdorazowo, opuszczając pokój, Gość powinien upewnić się, że pozostawia drzwi zamknięte.
17. Gość hotelowy zobowiązany jest do zapoznania się z instrukcją bezpieczeństwa przeciwpożarowego.
18. Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność za nieuzasadnione użycie systemu sygnalizacji pożaru oraz/lub uszkodzenie wyposażenia pożarowego. Nieuzasadnione użycie systemu sygnalizacji pożaru podlega karze w wysokości 1000 PLN.
V. ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU
19. Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa do hotelu regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego.
20. Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeśli przedmioty te nie zostaną oddane na przechowanie do depozytu w Recepcji. W przypadku utraty lub uszkodzenia przedmiotów, o których mowa powyżej, odszkodowanie nie przekracza sumy ustalonej zgodnie z postanowieniami rozpo-rządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 14.11.1964 roku w sprawie ograniczenia odpowiedzialności osób utrzymujących zarobkowo hotele lub inne podobne zakłady (Dz. U. z 1965 roku nr 1 poz. 2 oraz Dz. U. z 1985 roku nr 45 poz. 225 oraz Dz. U. z 1990 roku nr 64 poz. 378). Hotel ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie przedmiotów, o których mowa powyżej, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości lub standardu hotelu albo zajmują zbyt dużo miejsca.
21. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa oraz przedmiotów w nim pozostawionych na parkingu hotelowym.
VI. REKLAMACJE
22. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o bezzwłoczne zgłoszenie ich w Recepcji, co umożliwi hotelowi reakcję.
23. Wszelkie reklamacje przyjmuje Kierownik Dyżurny i pracownicy Recepcji Hotelowej.
VII. ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
24. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na jego koszt, na adres przez niego wskazany. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące, a następnie przekaże na cele charytatywne lub do użytku publicznego.
25. Ze względu na swoje właściwości art. spożywcze i higieny osobistej będą przechowywane przez 24 godz.
VIII. CISZA NOCNA
26. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do 06:00 dnia następnego.
27. W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług hotelu mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych Gości.
28. W przypadku zakłócenia ciszy nocnej określonej w pkt. 26 niniejszego Regulaminu Hotel ma prawo do natychmiastowego wymeldowania Gościa.
IX. ZWIERZĘTA W HOTELU
29. Hotel akceptuje obecność małych zwierząt za dodatkową opłatą
30. Hotel pobiera opłatę za pobyt zwierzęcia zgodnie z obowiązującym cennikiem.
31. Hotel dysponuje ograniczoną liczbą pokoi przeznaczonych do pobytu zwierząt.
32. Warunkiem przyjęcia zwierzęcia jest zgłoszenie przyjazdu Gości ze zwierzęciem w momencie dokonania rezerwacji.
33. W związku z zapisem w pkt. 31 niniejszego regulaminu Hotel ma prawo odmówić przyjęcia zwierzęcia w przypadku braku informacji na jego temat podczas dokonania rezerwacji przez Gościa.
34. Hotel zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przyjęcia zwierzęcia jeżeli jest zwierzęciem zakwalifikowanym do ras agresywnych.
35. Pobyt zwierzęcia w Hotelu warunkowany jest posiadaniem jego książeczki zdrowia z aktualnymi szczepieniami i poświadczeniem odrobaczenia.
36. Hotel nie przyjmuje zwierząt chorych.
37. Za wszelkie szkody wyrządzone przez zwierzę odpowiada właściciel.
38. Zabrania się wprowadzania zwierząt do punktów gastronomicznych oraz rekreacyjnych, a w miejscach ogólnodostępnych właściciel zwierzęcia ma obowiązek trzymania go na smyczy i w kagańcu.
39. Na terenie otaczającym Hotel właściciel jest obowiązany sprzątać odchody pozostawione przez swoje zwierzę.
40. W przypadku stwierdzenia obecności w pokoju hotelowym niezgłoszonego zwierzęcia, Gość jest zobowiązany uiścić karę w wysokości 300 zł. Kara nie zwalania z uregulowania należności za pobyt zwierzęcia w hotelu.
X. POSTANOWIENIA DODATKOWE
41. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia i wyrządzone szkody oraz opuszczenia terenu Hotelu.
42. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników Hotelu lub innych osób przebywających w Hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokój w Hotelu.
43. W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych, broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych ani iluminacji.
44. Za dodatkową opłatą Hotel akceptuje zwierzęta w pokojach, jednakże właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do prowadzenia go na uwięzi na terenie Hotelu oraz do usuwania wszelkich nieczystości pozostawionych przez zwierzę.
45. Na terenie Hotelu obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych w miejscach do tego nie przeznaczonych. Złamanie zakazu palenia wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych podlega karze w wysokości 500 PLN.
46. W budynkach Hotelu obowiązuje zakaz poruszania się na hulajnogach, deskorolkach, rolkach i rowerach.
47. Hotel jest pod stałym nadzorem kamer.
48. Hotel stosuje politykę Standardy Ochrony Małoletnich przeciwdziałającą zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym.
a) Hotel szanuje prawa dzieci, a wszyscy pracownicy zobowiązani są zwracać uwagę na sytuację dzieci w Hotelu;
b) Personel Hotelu podlega szczególnej weryfikacji, by chronić dobro dzieci;
c) Personel Hotelu jest przeszkolony i wie jak zachować się w razie zagrożenia dobra dziecka;
d) Każde dziecko przebywające w Hotelu może zwrócić się do personelu o pomoc, jeżeli obawia się krzywdy ze strony osoby dorosłej;
e) Personel identyfikuje tożsamość dziecka oraz jego relację z osobą dorosłą, z którą przebywa w Hotelu. W tym celu może zadawać pytania, a nawet zadzwonić do członków rodziny dziecka;
f) W przypadku zaobserwowania lub podejrzenia, że dobro małoletniego jest naruszane lub jest zagrożone, personel będzie przeciwdziałał i może zawiadomić policję oraz sąd opiekuńczy.
49. Do kwestii nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa, stosowne akty prawa polskiego w szczególności ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1971 roku nr 27 poz. 252 z późniejszymi zmianami).